| Simone Simons | |
|
+15Evaneption The Power Of Three Evil-spectra Crasy-Delain angelandthevampire SweetRevamp Smoontje JessEpica metalsympho MissEpica AnnaMoon Jhanneluitfurie Laureen-K Angellore MyDivineConspiracy 19 posters |
|
Author | Message |
---|
JessEpica Admin
Messages : 4210 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 33 Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique
| Subject: Re: Simone Simons Wed 12 Oct - 3:35 | |
| | |
|
| |
Ewent Moderator
Messages : 2132 Date d'inscription : 2010-11-04 Age : 30 Localisation : 77
| Subject: Re: Simone Simons Wed 12 Oct - 6:26 | |
| Ray Ban ( genre c'est la première chose que je vois u.u" ) Et pour répondre à la question : Trouvé ! ( c'est presque aussi facile que de trouver Charlie ) | |
|
| |
JessEpica Admin
Messages : 4210 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 33 Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique
| Subject: Re: Simone Simons Wed 12 Oct - 7:22 | |
| oui moi aussi trouvées lol | |
|
| |
AnnaMoon See me in Shadow
Messages : 2919 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 37 Localisation : Bruxelles
| Subject: Re: Simone Simons Wed 12 Oct - 7:24 | |
| Faudrait être aveugle pour pas les voir! XD touvée aussi | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Thu 27 Oct - 0:37 | |
| quelques news : nouvelles (et belle ) photo twitter : - Simone Simons @ Twitpic wrote:
Olaf has been recording my vocals for the new Epica album. We're a good team.
- Simone Simons blogpost wrote:
- A Good Cause
Hello to all loyal Epica fans, October is the month of Breast Cancer Awareness. I wanted to make my contribution, because it is important to keep on fighting cancer and keep those wonderful female assets intact. I hereby want to auction off this kind of iconic top that I wore during the early days of Epica. The money will be donated to Pink RibbonWhen you place your bid please keep in mind that they money goes to a good cause. I thank you for all your loyalty and support throughout the years and hope that you are willing to help me raise a lot of money. Here is the link to the beautiful butterfly top which is waiting for you on Ebay; Simone's StyleLove, Simone (photo si dessus)Amarillo | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Thu 27 Oct - 23:06 | |
| une magnifique fleur fleur au milieu des champs ... en plus les enchères pour la lutte contre le cancer c'est supra méga magnifique ... une cause qui nous touche tous ! | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Fri 28 Oct - 4:41 | |
| Sûre que c'est une superbe fleur oui je trouve que la cause est super ,d'ailleur en général ce que les membres d'epica font est super , je veux dire par la que deja le groupe entier avec entre autre 'This is the time' et le concour tour vélo de Mark en France est deja pour le WWF . d'ailleur ils n'ont pas fini avec ça et ils ont déjà récolté quelques millier d'euro pour . Je sais plus le montant exacte mais c'est deja super !! | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Fri 28 Oct - 5:47 | |
| C'est sur je trouve qu'ils sont absolument géniales <3 | |
|
| |
Evaneption Lucidity
Messages : 152 Date d'inscription : 2010-12-22 Age : 29 Localisation : 77
| Subject: Re: Simone Simons Wed 2 Nov - 9:44 | |
| Oui c'est super ce qu'ils font et très généreux! =D | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Tue 8 Nov - 8:32 | |
| - blogpost Simone <3 wrote:
Autumnal Mood
Hi guys,
In between my recording sessions in the studio I went home to recharge my battery and get some fresh air. These photographs were taken close to my home town. I live really close to nature and enjoy the fresh air every day. I love cities, for shopping and sight seeing, but could never live in a city center. I love autumn when the leaves are still displaying different moods. When the sun is shining you can encounter gorgeous sceneries.
Sunny kisses,
Simone | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Wed 9 Nov - 4:11 | |
| Trop belle | |
|
| |
Evaneption Lucidity
| Subject: Re: Simone Simons Sat 12 Nov - 8:16 | |
| Je la comprends et suis tout à fait d'accord U_U Superbe photo de... colza? ;P hé hé P.s: avec un 'tit bonhomme derrière! Coucou monsieur! | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Sat 12 Nov - 8:39 | |
| -_-' axelle si tu regardes bien tu remarquera que le petit 'bonhomme' derrière c'est Oliver ... | |
|
| |
Evaneption Lucidity
| Subject: Re: Simone Simons Sun 13 Nov - 0:29 | |
| Ah... Y_Y j'ai espéré pendant un instant que cet homme n'était pas lui... Tu m'as durement ramenée à la réalité Jess P.s: adieu 'tit bonhomme! | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Sun 13 Nov - 2:06 | |
| LOL dit ma petite Axellotto n'a moi ta pote Sarah elle vient quand sur le forum ?? La team WT a besoin d'elle loleuh | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Wed 23 Nov - 23:16 | |
| Bon reposte car je pensais que l'on allait me répondre mais non ... je mets à jours alors ... - Simone Simons twitpic wrote:
Happy Halloween !
- Simone Simons blogpost wrote:
- Naked Face
Hi Guys,
Here's a very neutral make up that I wore yesterday.
I'm wearing from the UD Naked palette sin and naked on the lid with whiskey pencil on the outer corner of the eyes. Lancome Hypnose drama mascara. Dior Forever 010 Ivory foundation. Bobbi Brown Cabo Coral on the cheeks and MAC's Freckletone on the lips.
Kisses,
S - Simone Simons Blogpost wrote:
- Color Me Blue
Helly Smoon babies,
Here's my nail of a couple of hours ago. I changed it today because it was not looking that decent anymore. It is the color 'Swimsuit Nailed It', by OPI. I ordered it on Ebay a while ago and took it with me on tour to try it out. It is a beautiful color but a pain in the but to take it off again. I lost 10 nail polish remover wipes trying to get it off. That is the disadvantage of these glitter nail polishes. Still the color is amazing and a real eye catcher!
Love,
S | |
|
| |
Messages : 2919 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 37 Localisation : Bruxelles
| Subject: Re: Simone Simons Thu 24 Nov - 6:53 | |
| j'adore son make up d'Halloween... ou comment mettre en pratique les tuto de Michelle phan XD
WAW il est beau le vernis bleu métalique... c'est pas celui qui s'écaille super vite dont tu me parlais, Jess????? | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Thu 24 Nov - 8:19 | |
| nan est OPI c'est les meilleurs mais tu dois mettre deux couches pour que ça tienne ça oui | |
|
| |
| Subject: Re: Simone Simons Thu 24 Nov - 8:20 | |
| doit confondre avec une autre marque que tu détestais alors... Que ca tenait pas tu me disait!
tu dois presque toujours mettre deux couche a tout les vernis! en tout cas la couleur est waow | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Thu 24 Nov - 8:37 | |
| le Chanel tient pas , le L'oréal ça va mais au bout de 1 mois tu peux jeter ton flacon car ton vernis est sec ou tu mets deux goutes de disolvant dedans et il tient encore 1 mois de plus , par contre le Gemey Paris ou New York laisse à désiré point de vue tenue ... | |
|
| |
| Subject: Re: Simone Simons Thu 24 Nov - 8:39 | |
| l'oreal j'aime pas les couleur... y a que du classique... Chanel c'est trop cher a mon gout.... Gemey y tient pas du tout... Moi j'en suis au H&M 4 couche... (golden treasure aujourd'hui! miam ) Clairs y a des chouette couleur mais il est pourrave niveau tenue! | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Fri 25 Nov - 7:41 | |
| Pourquoi elle a toujours les vernis que je veux m'acheter et que je passe devant sans pouvoir le faire T.T | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Mon 5 Dec - 23:16 | |
| - Simone Simons blogpost wrote:
- Smoon's Shade
Hello Blog babes,
Here's my latest purchase. I got these Armani Exchange sun glasses at Sao Paulo airport right before taking off to Germany. The number is AX193/s. They are my first AX and I must say that I love the look and quality. They feel more sturdy and are more comfortable than my RB Cats 1000, which are also on my head. The AX shades are only $85. I know that for some of you it is still a lot of money, but I rather invest in a good pair of sunglasses. I never lose or break them. I always religiously put them back in their cases.
Do you like them?
Love,
S | |
|
| |
Evil-spectra Lucidity
Messages : 135 Date d'inscription : 2011-01-19 Age : 34 Localisation : Armentières
| Subject: Re: Simone Simons Tue 6 Dec - 4:00 | |
| Quelle beautée notre Simone ! | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Tue 6 Dec - 7:26 | |
| - Simone Simons Blogpost wrote:
- A Cranberry Christmas
Hello Blog Babes,
Here is another look with one of my favorite MAC eyeshadows; Cranberry. A shade which is unique and a must have if you are a fan of bold colors. My Cranberry is part of a limited edition palette, but rest assured, it is part of the regular collection.
The Look Products;
MAC studio fix foundation in NW20 Essence eyebrow pencil 03 Light Brown MAC Blurr, Gleam, Cranberry eyeshadow and a simple black eyeshadow for smoked eye liner effect from Sleek. Bobbi Brown Black Inc gel eyeliner for tight lining the eyes Burts Bees tinted lip balm in Tiger Lilly The Balm Hot Mama blush MAC Soft and Gentle MSF Lancome Hypnose Drama mascara
Hope you like it!
Love, S | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Simone Simons | |
| |
|
| |
| Simone Simons | |
|