| Simone Simons | |
|
+15Evaneption The Power Of Three Evil-spectra Crasy-Delain angelandthevampire SweetRevamp Smoontje JessEpica metalsympho MissEpica AnnaMoon Jhanneluitfurie Laureen-K Angellore MyDivineConspiracy 19 posters |
|
Author | Message |
---|
metalsympho Ravenheart
Messages : 2409 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 29 Localisation : Dans les bras de l'être aimé ♥
| Subject: Re: Simone Simons Mon 18 Apr - 21:22 | |
| La deuxième photo est super! J'essaierai de faire un petit quelque chose quand j'aurai le morale | |
|
| |
JessEpica Admin
Messages : 4210 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 33 Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 4:54 | |
| Trop tard c'est fini déjà et voila le Header choisis . Fait par une certaine Joana . Perso , je n'aime pas ! Je lui ai demander si elle pouvais faire un blogpost avec les travaux qui ont été proposés . Parce que perso moi j'adorais celui de notre Raph. Too late it's over already and here is the header selected. Manufactured by a certain Joana. Perso, I do not like ! I asked her if she could do a blogpost with the work that has been proposed. Because , perso, I loved that our Raph. | |
|
| |
Ewent Moderator
Messages : 2132 Date d'inscription : 2010-11-04 Age : 30 Localisation : 77
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 5:01 | |
| Merci Moi je le trouve sympa (mais y a Simone dessus normale) ... enfin c'est Simone qui choisit après tout. Mais elle a fait vite O.O | |
|
| |
JessEpica Admin
Messages : 4210 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 33 Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 5:06 | |
| ouai trop vite . moi j'aime pas le titre me dérange , on le vois pas assez trop caché , bon nous on sais que c'est Smoon'style le titre mais imagine les gens qui arrive sur le blog sans savoir . Moi perso je vais lire Sm??n St??E ça peu vouloir dire pleins de chose .... alors allez deviner ça !
yeah too fast. I like the title not bother me, as we see too little too hidden, right there we know it Smoon'style the title, but imagine the people who come on the blog without knowing. I will read my personal Sm??n St??e mean that little thing full of .... so go guess that ! | |
|
| |
AnnaMoon See me in Shadow
Messages : 2919 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 37 Localisation : Bruxelles
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 5:48 | |
| Assez D'accord avec Jess. Je ne l'aime pas ce montage!
C'est sur c'est le choix de Sisi et on ne saura rien y changer mais il me dérange! On ne sait pas lire le titre du blog comme le dit Jess Et je n'aime pas trop l'effet de transparence dans Simone!
I kinda agreed with Jessy. I don'tl like this edit!
It's Simone's Choices and we can't change It But I don't like it
As Told Jessy, We can't read blog's Title And I don't like the transparency effect on Simone! | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 6:50 | |
| vous vous rappeler de la photo de Marie CG ? pour les bijoux Jane Doe ? voila une autre avec l'autre modèle _______________ you remember the picture of Mary CG ? for jewelry Jane Doe ? here is another one with the other model
Je peu baver ??? Can I Drool ??? | |
|
| |
Messages : 2919 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 37 Localisation : Bruxelles
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 6:52 | |
| Oui tu peux! Superbe
Yes You can! Wonderful | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 7:22 | |
| P***** Non si je me met à baver ça le fait pas ... T-T Trop magnifique | |
|
| |
Laureen-K Iced Queen
Messages : 744 Date d'inscription : 2010-11-17 Age : 30 Localisation : Paris
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 7:37 | |
| Pour le montage j'aime !!!! Je suis la seule peut être mais Simone est magnifique et les couleurs ! Mais oui on ne voit pas le titre .... gros problème pour les gens qui conaissent pas en effet :/ J'ai pas vu le montage de Raphe ... Whoaaaaaa Snif snif j'aurais été au pays des rêves si c'était moi qui aurais été à la place de l'autre fille | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 7:39 | |
| tous les montages sont dans le topic approprier tu peux aller voir dans les montages Epica ils y sont | |
|
| |
Laureen-K Iced Queen
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 7:40 | |
| Merci J'y vais tout de suite ! | |
|
| |
metalsympho Ravenheart
Messages : 2409 Date d'inscription : 2010-10-30 Age : 29 Localisation : Dans les bras de l'être aimé ♥
| Subject: Re: Simone Simons Tue 19 Apr - 7:44 | |
| Elle a pas laissé assez de temps, je bude xD J'aime aps l'autre modèle, trop de tatouage | |
|
| |
Smoontje Elvenpath
| Subject: Re: Simone Simons Wed 20 Apr - 20:17 | |
| nice picture !!! | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Sun 24 Apr - 7:40 | |
| - Quote :
- Black Metal Easter Bunny
Happy Easter everybody!
I'm currently on tour with Kamelot and today we are in Antwerpen. Yesterday we had a great gig in Amsterdam and tomorrow we're in Paris. Life's good! We're celebrating Easter with our metal fans and some bunnies, which hid the eggs too well. After a long search, I finally found my easter egg:
I also met the Easter Bunny:
This cute bunny was wandering around the back yard of the venue. He thought he could hide those Ferrero Roche's for me, but I found them anyway. Enjoy the holidays!
Love,
S
| |
|
| |
Evaneption Lucidity
Messages : 152 Date d'inscription : 2010-12-22 Age : 29 Localisation : 77
| Subject: Re: Simone Simons Sun 24 Apr - 23:35 | |
| | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Mon 25 Apr - 1:46 | |
| Oh le lapin de Pâques !!! J'espère qu'il a apporté beaucoup de chocolat ! Moi franchement je l'aurai kidnappé et demandé une rançon aux cloches pour qu'elle m'apporte plus de chocolat | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Mon 25 Apr - 5:55 | |
| - Simone Simons wrote:
Simone et Paris
Hi guys,
We are having a lovely time here in Paris. The weather couldn't be better! Earlier today, Oliver and me went out to get some brunch:
When we came back we got a lovely surprise from a French fan: Easter Eggs!
Merci beaucoup! Looking forward to the show tonight.
Bisous,
Simone
| |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Mon 25 Apr - 6:51 | |
| Ces chocolats font partis de mes préférés *o* La chance !!!!!!
Vous pouvez voir sur le première photo un exemple de régime alimentaire d'une déesse et d'une taupe ... il sont assez semblables mais dans le fond si différents ...
Last edited by Ewent on Mon 25 Apr - 8:04; edited 1 time in total | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Mon 25 Apr - 7:01 | |
| 2 eme photo ... Simone en tout tout petit ... oui oui je l'ai repérée elle brille parmi les dessins *0* | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Mon 25 Apr - 7:59 | |
| Oui *o*
J'espère pas me faire trucider ... | |
|
| |
Laureen-K Iced Queen
| Subject: Re: Simone Simons Tue 26 Apr - 8:48 | |
| Oh j'aurais pu la voir alors :O !!!!!! J'aurais du chercher dans tout Paris xD | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Thu 28 Apr - 1:50 | |
| Exclu : photo Simone on America with Kamelot tour Concluded . Exclu : photos Simone en Amérique avec le tour de Kamelot suite et fin . | |
|
| |
| Subject: Re: Simone Simons Thu 28 Apr - 8:00 | |
| Elle est mimi la dessus!
She's pretty on these! | |
|
| |
Ewent Moderator
| Subject: Re: Simone Simons Thu 28 Apr - 8:02 | |
| Mais que regarde-t-elle avec une telle attention ?
trop belle *o* | |
|
| |
JessEpica Admin
| Subject: Re: Simone Simons Thu 28 Apr - 8:04 | |
| je ne sais pas ... Oliver ??? I don't know ... Oliver ??? - Quote :
- My Mimosa
Heya,
Yellow is one of my favorite colors. From as long as I can remember, yellow was my first pick. Even with candy, I somehow favor yellow. I know, it's weird.
Yellow makes me happy. It is a warm and fun color. So when Chanel comes out with a yellow nail polish, I'd like to have it.
My good friend Casey (Kamelot) brought me one from the States. You can see me wearing it on the previous post with the Lindt chocolate. I kind of forgot that I had asked him to bring it for me, so when he showed me the nail polish I squeaked a bit. This color is highly hyped and will be difficult to get your hands on.
Here are some more pictures:
| Here you can see the shimmer a bit better. |
I put on three coats, but they were too thick. It was a bubbly mess, but that was because of my messiness. I will give it another try some other time. The color is lovely and will definitely join me during these sunny days.
Yellow Love,
Simone Kya ... taupe -_-' | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Simone Simons | |
| |
|
| |
| Simone Simons | |
|