Female Metal Voices
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Talk about your favorite Female metal bands, Epica, ReVamp, Within temptation, Delain, Tristania, nightwish, and more ...
 
PortailHomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique

Go down 
3 posters
AuthorMessage
JessEpica
Admin
Admin
JessEpica


Messages : 4210
Date d'inscription : 2010-10-30
Age : 32
Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique

Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  Empty
PostSubject: Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique    Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  I_icon_minitimeSat 10 Dec - 3:13

Ici vos photo rencontre Avec Anneke et son petit groupe Wink
Back to top Go down
http://www.female-metal-voices.net
AnnaMoon
See me in Shadow
See me in Shadow
AnnaMoon


Messages : 2919
Date d'inscription : 2010-10-30
Age : 37
Localisation : Bruxelles

Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  Empty
PostSubject: Re: Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique    Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  I_icon_minitimeTue 13 Dec - 7:43

Hihi ca je crois c'est pour moi Wink

:p

Anneke est trop gentille. Elle m'a reconnue de Paris et m'a dit que j'étais toute jolie avec mon Corset... (a GothicMelody aussi elle l'a dit)
Elle a accepté avec grand plaisir qu'on prenne une photo avec elle.

Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  315077_2618030491219_1268847427_3059171_834327703_n


Je suis impatiente de la revoir.
Back to top Go down
http://withintemptation2010.forumgratuit.be/
mandylee
Sweet Curse
Sweet Curse
mandylee


Messages : 366
Date d'inscription : 2012-01-03
Age : 29
Localisation : France

Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  Empty
PostSubject: Re: Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique    Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  I_icon_minitimeWed 8 Feb - 4:50

WOW superbe photo dommage qu'elle est un peu flou c'est super qu'elle t'es reconnu
la chance
Back to top Go down
http://mandyleemusic.skyrock.com/
Sponsored content





Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  Empty
PostSubject: Re: Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique    Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique  I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Vos rencontres avec Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique - Your meetings with Anneke Van Giersbergen/Agua De Annique
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Vos rencontres avec WITHIN TEMPTATION - Your meetings with WITHIN TEMPTATION
» Vos rencontres avec TRISTANIA - Your meetings with TRISTANIA
» Vos rencontres avec REVAMP - Your meetings with REVAMP
» Vos rencontres avec DELAIN - Your meetings with DELAIN
» Vos rencontres avec EPICA - Your meetings with EPICA

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Female Metal Voices :: FORUM :: Vos rencontres avec les artistes / Your meetings with the artists-
Jump to: