Female Metal Voices
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Talk about your favorite Female metal bands, Epica, ReVamp, Within temptation, Delain, Tristania, nightwish, and more ...
 
PortailHomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Design of June - Deisgn de Juin

Go down 
+4
Aris
SweetRevamp
AnnaMoon
JessEpica
8 posters
Go to page : Previous  1, 2

What ? Quoi ?
Red/rouge
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap0%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Orange
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap0%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Black & White/Noir & Blanc
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap0%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Blue/bleu
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap0%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Pink/Rose
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap14%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
artist Netherland / artistes des Pays Bas
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap71%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 71% [ 5 ]
artist France / artistes Français
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap0%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
America-English artist / artistes américains-anglais
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap0%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Others worlds artists / autres artistes du monde
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap14%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
Others - autres
Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_lcap0%Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 7
 
Poll closed

AuthorMessage
Arwald
Lucidity
Lucidity
Arwald


Messages : 163
Date d'inscription : 2010-12-22
Age : 45
Localisation : Angers

Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitimeMon 30 May - 8:41

là, en 1280, ça passe sans problème Wink
Back to top Go down
http://my.opera.com/Fred_arwald/albums/
JessEpica
Admin
Admin
JessEpica


Messages : 4210
Date d'inscription : 2010-10-30
Age : 32
Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique

Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitimeMon 30 May - 8:49

ok j'essaye de régler pour que ça aille pour tout le monde et je sais pas faire plus ... sorry ...
Back to top Go down
http://www.female-metal-voices.net
metalsympho
Ravenheart
Ravenheart
metalsympho


Messages : 2409
Date d'inscription : 2010-10-30
Age : 29
Localisation : Dans les bras de l'être aimé ♥

Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitimeTue 31 May - 5:44

De toute façon personne n'a le même écran ( la preuve c'est que là pour moi ça passe plus du tout ( Tarja cachée par le header) ). Mais te tracasses pas ce n'est rien Wink
Back to top Go down
http://sharonfrance.forumgratuit.org/forum.htm
JessEpica
Admin
Admin
JessEpica


Messages : 4210
Date d'inscription : 2010-10-30
Age : 32
Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique

Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitimeTue 31 May - 8:05

MetalSympho fait un Zoom + une fois en tenant le ctrl et cliquant sur le +
et tu le verras bien .
Back to top Go down
http://www.female-metal-voices.net
metalsympho
Ravenheart
Ravenheart
metalsympho


Messages : 2409
Date d'inscription : 2010-10-30
Age : 29
Localisation : Dans les bras de l'être aimé ♥

Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitimeTue 31 May - 8:31

Je sais mais les images perdent de leur qualités et avoir des écritures trop grosse me perturbe. ( quand je dis que je suis ch*ante xD ) M'enfin c'est pas grave Wink
Back to top Go down
http://sharonfrance.forumgratuit.org/forum.htm
Crasy-Delain
Translator
Translator
Crasy-Delain


Messages : 127
Date d'inscription : 2010-12-25
Age : 35
Localisation : Apeldoorn - Netherland

Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitimeWed 15 Jun - 6:18

j'aime beaucoup ce design très beau fond avec Heidi , la nouvel chanteuse de Xandria , Tarja et Cristina , vraiment beau Very Happy
et toujours avec Charlotte dans le "header" Smile I love you
Back to top Go down
JessEpica
Admin
Admin
JessEpica


Messages : 4210
Date d'inscription : 2010-10-30
Age : 32
Localisation : Virginal-Samme (Ittre) / Belgique

Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitimeWed 15 Jun - 6:19

merci Marieke !! Dank u Marieke Very Happy
Back to top Go down
http://www.female-metal-voices.net
Sponsored content





Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Design of June - Deisgn de Juin   Design of June - Deisgn de Juin - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Design of June - Deisgn de Juin
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Design Du Mois de Mars / Design, For March
» Design Du Mois d'Avril / Design For April
» The Artiste of the month ( June, July, August ) / L'artiste du mois ( juin , juillet , aout )
» Design of May - Design de Mai
» Album n°5 : "DESIGN YOUR UNIVERSE"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Female Metal Voices :: FORUM :: Design / Partenariat / Webzine :: Le Forum et son design - the forum and Design-
Jump to: